Ett mirakel har skett, jag SKA plugga!


O ni tänker ni typ "omen jo tjeeena, liksom kolla hon skriver ju i sin blogg liiiksoom asså" men jag ska faktiskt det! 
Har detta att göra:
*Ett svenska projekt o göra som inte tar alls lång tid, (göra om en intervju till en löpande text.)
*Skriva lite saker som jag missat i historian. - Fick lite komplikationer, hittar inte mitt papper! :/
*Plugga på mitt samhällsprov inom politik/Demokrati.. Vilket suger!

Men ja, jag får väl sätta mig ner på mitt sovrumsgolv med böcker uppslagna överallt helt enkelt. Får se hur glad jag är i slutet utav kvällen, kommer troligtvis sluta med att jag går ut och går eller äter massa skit, men jag har faktiskt blivit lite bättre på att äta bättre saker än godis. Typ en omelett? Nudlar med rätt tilltugg. 
   Mhm! Suck on that!

Oh, Just ja! Ska förresten gymma i morgon och nu ska vi komma igång på riktigt, verkligen ta i så det glöder!
Tror de blir ett bodypump pass med lite styrka efteråt på maskin med lite fina situps, magen ska bort!

Men nu ni, nu ska jag äta upp min yougurt med flingor och färska bär, dricka mitt glas O'boy och plugga.. jo just ja, p-l-u-g-g-a


Vill ha sommar! Just precis just nu! Btw, shysst utväxt va? För er som inte tror jag är blond egentligen.

Kommentarer
Postat av: H

Men herregud, vart någonstans har du mage? :S Önskar jag fick göra din samhällsprov, fyfan vad roligt! :)

2009-12-07 @ 22:44:16
URL: http://haaraldnylund.blogg.se/
Postat av: Josephine

Har mer mage nu än vad jag hade i Juni-juli? Julmaten har lagt sig på magen, mer blir det så det får jag setill att träna bort.

Och, nej det är inte roligt med samhällsprov, det suger när inte läraren går igenom på rätt sätt så att man har 50 sidor att läsa på en kväll.

2009-12-07 @ 22:52:12
URL: http://josephineclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0