Jag, In flames & O'boy.

Jag i vardagsrummet, In flames på högsta volym samt ett glas O'boy så börjar min morgon, och ett ganska dåligt humör, hatar när folk väcker mig med min sjukt sopiga ringsignal! Guess I just have to live with it?

Men ändå, ska snart fixa mig lite hämta lite saker och sen bege mig till Alexandras tjejmiddag. Hon fyller år idag så vi ska väl vara runt 12 tjejer i hennes lägenhet. Ska bli sjukt kul och jag är taggad, allt måste varit bättre än skiten jag va på igår. Brudar som inte har någon självdistans och dåligt omdöme, skjut dom på plats? :p
Riktiga glädjedödare som bara sabbar den dåliga stämningen som redan fanns genom att bara vara otrevliga, och vara riktigt uppblåsta. U guys feelin me? Antar att alla upplevt det någon gång de varit på såkallat "Chill krök"

Ska klä på mig nu och sen ringa lite samtal, tror de blir en party blåsa på mig, tar några shyssta foton innan jag drar så ni får se :) Puss puss!


Kommentarer
Postat av: a.k.a sköldpaddapenis

Men kvällen slutade inte så illa iaf! :D

2009-12-05 @ 18:01:51
Postat av: gross

hörde om en snube med flames gaddat på sitt tredje den. inte sånna flames?

2009-12-05 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0