Josephine - Miss Jc



Skulle jag beskriva mig själv med en mening;
Sådär hemlighetsfull som man grips av och sedan inte kan sluta upp att tänka på förns man löst upp alla tankar bakom - samt en gla jävel.

Om jag skulle visa mina dåliga sidor;
Kan lätt stänga av, men kan lätt vara naiv och för omtänksam

Sånt som får mig glad:
Överraskningar, älskar folk som är spontana. Allt uppskattas om det så är ett ynka sms med texten "jag tänker på dig" kan få vem som helst att le en regning och kall vinterdag. Resten är upp till en person själv att komma på.

Jag tycker väldigt illa om:
Folk som inte respekterar det jag känner, jo jag är en Oxe så jag vill gärna ha de på mitt vis.. men handlar det i stunden om känslor så bör man respektera. Samt Fisk! Blä!

Om jag fick 3 önskningar (vet inte den 3e ännu):
Att jag var ekonomiskt oberoende, Bodde utomlands med ett fint hus och många djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0