Nu har jag kommit fram till:

Jo jag sitter och pratar lite nu i mitt pausande från plugget med Natalia, den rara flickan som gjorde min blogg så snygg som den är nu. Vi kom iaf fram till att jag kanske ska börja ta blogganden lite mer seriöst ändå? Jag har ju faktiskt gjort framsteg med att få lite mer läsare och det är faktiskt riktigt skönt att få skriva av sig och ändå göra något jag älskar. Visa saker med bild och skriva precis vad jag vill (Givetvis med regler jag håller mig till som att inte skriva olagliga saker osv) men det gör jag inte, jag älskar att uttrycka mig i text och bild.

På devote är det lättare att promota sin blogg och få bättre nyhetsflöde, jag kommer kunna unna er med bättre uppdate då jag kan lägga ut inlägg som ska visas ett visst klockslag med mera.

Nu ska jag fortsätta med Samhällsgrejen! Pappa ska sova och är irriterad, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0